Om du inte får några e-postmeddelanden från Logen Orion kan det bero på några olika  saker:

  1. att du har bytt e-postadress. Då måste du skicka ett meddelande till actcloud@logenorion.se med uppgift om namn och den nya e-postadressen
  2. ditt e-postprogram skickar meddelandet till Skräppost-mappen. I Outlook kan du ändra inställningarna genom att i menyn välja Skräppost – Skräppostalternativ – Betrodda mottagare och lägga till actcloud@logenorion.se, kontrollera att adressen inte finns under fliken Spärrade avsändare. Se även denna sida.
    Använder du Gmail kan du följa anvisningarna på denna sida. Lägg även till följande IP-adresser som betrodda: 64.78.151.128/26 & 216.241.183.0/24.
    En väldigt komplett instruktion på engelska Logen Orion Email Whitelist Instructions
  3. att du någon gång har klickat på den länk som finns längst ner i varje meddelande och lyder:

You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Det innebär att din e-postadress blir spärrad i vårt system och du kommer INTE att få och har inte fått några meddelanden från Logen Orion efter det datumet! Om det var det du tänkt dig så behöver du inte läsa längre.

Om det var ett misstag, du ville egentligen bara ta bort just det meddelandet, eller du inte vet om du klickat på nämnda länk kan du skicka ett mail till undertecknad.

Hälsningar

Webbmaster
Lennart Johansson
lennart@zoft80.com