Om du inte får några e-postmeddelanden från Logen Orion kan det bero på några olika  saker:

  1. att du har bytt e-postadress. Då måste du skicka ett meddelande till actcloud@logenorion.se med uppgift om namn och den nya e-postadressen
  2. ditt e-postprogram skickar meddelandet till Skräppost-mappen. I Outlook kan du ändra inställningarna genom att i menyn välja Skräppost – Skräppostalternativ – Betrodda mottagare och lägga till actcloud@logenorion.se, kontrollera att adressen inte finns under fliken Spärrade avsändare. Se även denna sida.
    Använder du Gmail kan du följa anvisningarna på denna sida. Lägg även till följande IP-adresser som betrodda: 64.78.151.128/26 & 216.241.183.0/24.
  3. att du någon gång har klickat på den länk som finns längst ner i varje meddelande och lyder:

If you prefer not to receive future emails of this type, Click Here.

Det innebär att din e-postadress blir spärrad i vårt system och du kommer INTE att få och har inte fått några meddelanden från Logen Orion efter det datumet! Om det var det du tänkt dig så behöver du inte läsa längre.

Om det var ett misstag, du ville egentligen bara ta bort just det meddelandet, eller du inte vet om du klickat på nämnda länk kan du göra följande för att ta bort spärren:

Klicka på e-postadressen nedan för att skicka ett mail till adressen:
actcloud@logenorion.se

Ditt epostprogram ska öppnas med ett nytt meddelande.

Rubrik: Reactivation

Meddelande: Please re-activate my subscription to the account: actcloud@logenorion.se

Skicka iväg meddelandet. När du skickat meddelandet kommer en person, inte någon inom Logen, att manuellt plocka bort spärren, om det finns en sån, så att du får kommande meddelanden från Logen Orion.

Hälsningar

Webbmaster
Lennart Johansson

%d bloggare gillar detta: